Olin suunnitellut jo muutaman päivän pientä yllätystä miehelleni. Hänen palatessaan töistä kotiin istuin sohvalla hänen riisuutuessaan takistaan ja käydessä pikaisesti samantien vessassa. Hänen palatessaan takaisin kävelin hitaasti hänen luokseen ja suutelin häntä. Hän odotti saavansa vain nopean tervehdyspusun, mutta huuleni eivät vetäytyneetkään vaan suutelin häntä toistamiseen.
    Mies ei liikkunut, ehkä hän ei tiennyt mitä hänen olisi siinä tilanteessa tullut tehdä. Kiedoin käteni hänen ympärilleen ja vedin hänet lähemmäs. Mies alkoi suudella minua ymmärtäen vihdoin mitä minulla oli mielessäni. Hän nosti paitaani ja siveli paljasta selkääni.
    Minulla ei ollut aikaa eikä kärsivällisyyttä pitkään esileikkiin, joten vetäisin hänen paitansa pois ja sen jälkeen omani. Mies joutui hetken keskittymään rintaliivieni hakasten avaamiseen ja naurahtaen paljasti rintani. Samantien hän imaisi nännini suuhuni ja jatkoi rintojeni suutelua ja imeskelyä minun painaessani hänen päätään ihoani vasten.
    Aloin vetää hänen housujaan nopeasti pois samalla kun hän aukaisi omiani. Laskettuani hänen housujaan tarpeeksi polvistuin ja nuolin peniksen pään kosteaksi. Vedin housuja alemmas ja hän seisoi edessäni täysin alastomana täydessä valmiudessa. Mies alkoi laskeutua samalla alemmas nuollen ja suudellen vartaloani jokapuolelta saavuttaen vihdoin klitorikseni. Pari kosteaa nuolaisua riitti kun jo vedin hänet ylös, suutelin häntä ja maistoin itseni hänen huuliltaan.
    Mies nosti minua ylöspäin samalla ohjaten penistään sisälle. Tämä oli uusi asento meille molemmille, joten hyvän asennon saaminen vei hetken. Kun vihdoin hän oli kokonaan sisälläni, puristaen samalla takapuoltani, hän aloitti hitaat työnnöt. Hän painoi minua seinää vasten ja piti minua paikoillaan. Tilanne oli uusi, koska en voinut liikkua, koska yleensä olin aktiivisesti mukana seksissä. Miehen huohotus korvassani oli ihanaa kuultavaa samalla kun hänen takoi itseään sisälleni.
    Mies ei kauaa kestänyt mutta en minäkään. Uuden tilanteen ja asennon tuoma jännitys sai minut kiihoittumaan äärimmilleen ja orgasmini kesti pitkään. Mies painoi itseään vielä sisälle hetken. En tiedä, oliko hän saanut samaa aikaan kuin minä, ennen vai jälkeen, koska tunsin, kuin olisin menettänyt tajuntani. Mies veti penistään hyvin hellästi ja hitaasti sisälläni kunnes pysähtyi ja suuteli minua kiihkeästi. Kellahdimme sohvalle ja miehen hellä halaus sai minut uskomaan, että olin taas tehnyt hänestä maailman onnellisimman miehen.